Sunday, June 28, 2009

@kHirNy@....

Salam ukhwwah…
Alhamdulilah akhirnya termakbul juga impianku untuk mempunyai blog sendiri.Berkat sedikit usaha dan semangat yang aku bekalkan untuk siapkan blog ini,maka inilah hasilnya walaupun tidak seberapa.Benarlah kata pepatah “nak seribu daya,kalau dah tak nak banyaklah dalihnya”.Di harap ruangan blog yang ada,dapat lah aku jadikan sebagai personal online diaries aku selain memberi komentar ,bercerita dan member pendapat tentang subjek tertentu,insyaallah.
Bagi sesiapa yang sudi menjenguk blog ini,tuan empunya rumah mengucapkan ribuan terima kasih.Kesudian anda amatlah membahagiakan diri ini.Untuk kalian lebih mengenali saya,nama diberi ismaalena binti ismail,umur 23 tahun.Dilahirkan pada 31 Ogos 1986 di HUSM Kota Bharu Kelantan.Sekarang masih lagi belajar dalam bidang ekonomi di uia.Tiada yang istimewa tentang diriku ini,hanya seorang insan yang sedaya upaya cuba memperbaiki dirinya untuk menjadi insan yang sempurna dimata Allah.Amin,doakan aku…~keep in tOuCh~

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails