Monday, January 25, 2010

~mid sem break kt umah~

hehe...sepatutnya aku kena siapkan slide fiqh usrah,nak kena submit 27hb...2 more days to go..tapi rase nak bercerita,then ape lagi menulis la...keja boleh sambung jap lg..lagipun hati semacam tidak tenteram...

sebenarnya aku teringat uwaiss n bebi erika(kuro2x aku)mereka terpaksa ak tinggalkn kt uia,coz xtaw nak bawa balik cane..lagipun da ade yg sanggup nak jaga mereka berdua(hope mereka baek2x saje)..huh tergendala jup tulisan ak..tetiba aniep(adk yg kenal time jd volunteer kt mid valley)pm aku...

simpati..aniep baru kehilangan ayah coz sakit kencing manis...sebagai saudara sesama islam,rasa tanggungjawab untuk memberi semangat padanya,dengan keadaan anip yang tak berapa sihat..aku betol2x bersimpati..dari perkataannya,aku dapat merasakan kesedihan yang dialaminya..katanya kubur ayah anip bersebelahan dengan sekolah...aku tahu amat susah untuk menerima takdir kehilangan orang yang tersayang...kalo aku yang di uji sedemikian,ntahla bagimana...kuatkah aku...atau ak orang yang palig lemah...

tapi yang pasti Allah tidak menguji umatnya diluar kemampuan...buat anip tabahkan hati,kuatkan diri...kamu masih ada mak,adik2x yang masih menyayangi kamu...
jam da pukul satu..rasenya setakat ini dulu...haha aku just nak cari mood nak wat slide "talak raj'ie".insyaallah kalo berkesempatan ak sambung lagi sok pagi..chaiyok2x isma:)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails